חותם אמינות
חותם אמינות PREMIUM
מוענק ל-עדי מעליות בע"מ

איך מתחילים?

חושבים על הוספת מעלית לבניינכם? מעולה! איך מתחילים?

הוספת מעלית לבניין משפרת באופן משמעותי את איכות החיים ואף משביחה את ערך הדירות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי הוספת מעלית בבניין קיים אינה עניין של מה בכך, ושעל הדרך תצטרכו לקבל כמה וכמה החלטות. בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של עדי מעליות מספקים לכם ליווי צמוד מתחילתו של התהליך ולכל אורך שלביו.

 

אז בין אם אתם מתעניינים באפשרות של התקנת מעלית בבניין קיים או הוספת קומות למעלית קיימת, הצעד הראשון הוא פשוט לפנות אלינו. לאחר שנספר לכם באופן כללי על האפשרויות תוכלו להמשיך לקבלת הסכמה של לפחות שני שליש מבעלי הדירות. אחרי שההסכמה תתקבל, תחזרו אלינו, ונציג מטעמנו יגיע אליכם לבניין. במעמד זה תקבלו ייעוץ מקצועי לגבי בניית מעלית/מעלון בבניין על כל האפשרויות הפתוחות בפניכם ומשמעותן, כגון מעלית פנימית או חיצונית, מעלית חשמלית או הידראולית, מעלון וכדומה.

 

בשלב הבא, לאחר שתבחרו באפשרות המועדפת, תקבלו מאיתנו הצעת מחיר מפורטת עבור מעלית /מעלון לבניין. עם אישור ההסכם על ידיכם אנו נדאג להכנתן של התוכניות ההנדסיות, ונתקדם לאישורן מול הרשות המקומית וגופים רלוונטיים נוספים. השלבים האלו אמנם כרוכים בבירוקרטיה, אך הם בהחלט נחוצים, ולאחר שנסיים אותם נוכל לגשת אל הביצוע בפועל. העבודות בבניין שלכם יבוצעו על ידינו תוך עמידה בכל תנאי התקן והבטיחות, בין אם זוהי מעלית חיצונית לבניין ישן, או מעלית פנימית, או מעלון ובשאיפה למינימום הפרעה להתנהלות היומית של הדיירים.